piektdiena, 2012. gada 9. novembris

Reciklēti darbiņi un jauna projekta pus-pieteikums

Huh, izrādās, ka bērni aug! Un aug viņi diezgan pēkšņi - ne jau tā, ka pa drusciņai, pa milimetram. Nē, tas notiek tādos kā lēcienos - hop, un 3 cm klāt! Hop, un kājai pusotrs izmērs klāt! Tad vēl arī gadalaiku maiņa, un nākas gādāt jaunu garderobi. Nolēmu pirmo reizi izmēģināt uzšūt vilnas apģērbu no gatava izstrādājuma. Uz labu laimi iegāju otro roku veikalā un nopirku palielu vilnas džemperi skaisti sarkanā krāsā, plānu un mīkstu. Vienīgais mīnuss šai krāsai ir tas, ka man nekādi neizdevās to labi nofotografēt, izmēģinājos visādi un sapratu, ka sarkanās krāsas fotografēšanai man būs jāapgūst kāda jauna mācība. Bet pagaidām lai iet pārgaismotās bildes :D

Lūk, ar ko es sāku:

Un, lūk, ar ko beidzu:


Uzšuvu vestīti, likās tāda garlaicīga un nolēmu, ka kāda aplikācija nenāks par ļaunu. Rezultāts man pašai ļoti patīk, ceru tikai, ka pēc mazgāšanas diegi nesarausies :)

Siltos legingus uzšuvu no džempera piedurknēm, ļoti parocīgi, ka staru apakšgali nav jāapstrādā. Meita bija sajūsmā un nēsāja savus jaunos legingus divas dienas no vietas. Pēc tam tie visi bija novēlušies ar bumbuļiem. Nolasīju un tagad gaidu, vai arī pēc turpmākās lietošanas tie velsies tikpat traki, vai tomēr tie bumbuļi ies mazumā.

Vēl viena klusā raize man bija par to, vai adījums traki neirs, jo es to nefilcēju, taču viss kārtībā - ar overloku pārskrēju pāri vīlēm, un viss kārtībā!

Nākotnes darbiņu kaudzē bija atlikts arī kāds draudzenes otrreizējai pārstrādei atdots krekliņš ar brīnišķīgām a la "kamejām".

Neliels darbiņš ar šķērēm, puķveidīgiem fliteriem un mini-me krekliņš gatavs!

Kā parasti, aizmirsu nofotografēt drēbes, kad tās mugurā jaunajai īpašniecei, bet, skat, ko atradu, kad lādēju datorā bildes! Māksla pa kluso :)

Visbeidzot arī viens "partner look" projektiņš. Taupīju, taupīju šo brīnišķīgo trikotāžas audumu vasaras kleitai sev, kamēr vasara pagāja, līdz jaunai vēl tālu, tad nu nospriedu, ka nav ko sēdēt kā sunim uz siena kaudzes, un laidu audumu apritē.

Stunda darba pie overloka, un rezultātā divas laimīgas meitenes - mamma un meita.


Ražīgs rudens manā darbistabā. Kad uzvilku savus jaunos legingus, atkal sajutu, cik forši ir nēsāt ko pašai sev īpaši radītu. Un tāpēc esmu saņēmusies un nolēmusi jau kādu laiku klusībā loloto projektu laist gaisā. Tāpēc pirmdien tiekamies šeit, lai kopīgi dotu startam jaunam šūšanas projektam, kas būs veltīts drēbēm tikai un vienīgi sev pašām! Jēēēē!!! 
Logo, noteikumi un termiņi - par to visu sīkāk pirmdien. Tikmēr jau ļaujam vaļu iedvesmas mūzai... :)

17 comments:

  1. būtu laiks, iedvesmotos no tevis sākt mācīties šūt!

    AtbildētDzēst
  2. Brīnišķīgas pārvērtības, skaisti rezultāti :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Tu esi viena no blogerēm, kas mani iedvesmoja izmēģināt reciklēšanu, jo līdz šim es pamatā strādāju ar "tīru" sākummateriālu!

      Dzēst
    2. Paldies par labajiem vāriem! Man par to milzīgs prieks! :)

      Dzēst
  3. Tā, nu Tu mani atkal kārdini ar jauniem projektiem:):) Skaisti legingi,kamejkrekls un sarkanais komplekts! Šķiet, ka vienā no foniem atpazinu tādu kā redzētu audumu:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tas suuuuperīgais audums vēl gaida savu iznācienu. Tev ir tik daudz brīnišķīgu audumu, ka es ļoti ceru, ka Tu arī būsi iedvesmota piedalīties jaunajā projektā!

      Dzēst
  4. ļoti , ļoti skaisti darbiņi! Pirmajā mirklī nodomāju, ka jūs ar Aiju abas vienu džemperi paķērušas :):)

    AtbildētDzēst
  5. Ah, tie saskaņotie legingi ir tiiiik priecīgi koši :) Dievīgi! Ja nav noslēpums - audums ir LV iegādāts vai ceļojis no tālākām zemēm?
    Un sarkanie legingi tieši kā kulaks uz acs tādām rudenīgām dienām kā šīs. Es arī sāku apgūt "otro roku" guvumu pārstrādi citos apģērba gabalos. Ar laiku aiziet tādā azartā, ka tā jau kļūst par atkarību... :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Audums ir no Rīgas Abakhana. Neticami gards kumosiņš, nopirku aprīlī un kopš tā laika vairs neko līdzīgu neesmu tur redzējusi.

      Dzēst
    2. Tiešām gards kumosiņš. Diemžēl es neko tik gardu tur neesmu manījusi :(

      Dzēst
  6. Foršas drēbju pārvērtības & forša ideja par to projektu.. ja vien noteiktumi un termiņi nebūs spiedoši, labprāt piedalīšos. :)

    AtbildētDzēst
  7. No Tevis gūtā iedvesma ir realizējusies dzīvē :) :
    1. Vakar sāku, šodien pabeidzu savu pirmo kleitu! SEV :)
    2. Ienācu šeit pirmdienas vakarā, lai lūkotu pēc jaunā projekta ;)

    Paldies Tev par iedvesmu! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, es priecājos!
      Tev un visām pārējām es atvainojos par projekta pieteikuma kavēšanos. Viss ir pilnīgi izgājis no plānu rāmjiem, bet es cenšos darīt visu, lai pēc iespējas ātrāk izpildītu solīto!

      Dzēst