ceturtdiena, 2012. gada 15. novembris

EŠS: Izvēles grūtības

Varētu domāt, ka līdz ar projekta "Es Šuju Sev" [EŠS] pieteikumu man jau bija pilnīgi skaidrs, ko es sev šūšu. Bet nē! Dienas nav tik garas un tik brīvas, lai es jau laicīgi būtu varējusi sagatavoties, tāpēc šodien, kad pēc pusdienām gadījās šis:

...es steigšus metos pie savu Burdu kaudzītes (nē, īstenībā sākumā es noguldīju gultā mazo gulētāju) un drudžaini šķirstīju lapas. Nekad nevar zināt, cik ilgi jaunais cilvēks gulēs, tāpēc jebkādu darbību ātrumam diendusas laikā ir izšķiroša nozīme. Labi, ka man to žurnālu nav pārlieku daudz, citādi vispār netiktu galā. Šobrīd pirmo atlases kārtu ir izturējuši jau tā pārāk daudzi varianti :)

Sākumā es biju domājusi par ādas jaku. Jau sen ilgojos pēc tādas, pat esmu atradusi ideālo modeli. Tiesa gan, man nav iegādāta āda šūšanai, toties ir veca vīra jaka, kuru viņš nenēsā un atvēlēja man. Taču vakar, paskatoties, cik daudz darba un laika prasīs vecās jakas izārdīšana pa vīlēm, lai no tās potenciāli radītu ko jaunu, es vairs neesmu droša, ka to gribu. Šķiet, ka šim projektam būs vēl jāpagaida:

Mans galvenais uzdevums pašai sev ir: uzšūt kaut pietiekoši sarežģītu, sophisticated. Kaut ko, kas liktu man saspringt un apgūt ko jaunu. Apakšuzdevums ir šūt praktisku apģērbu, kaut ko, kas manā garderobē trūkst un kas tiks pietiekoši bieži izmantots. Ar Jauno gadu atgriežos biroja ikdienā, tad nu šobrīd esmu nofokusējusies uz kleitām. Tikai kādu lai izvēlas? Žurnāli pilni ar dažnedažādām kleitām, kas būtu ideāli piemērotas vasarīgam klimatam, bet es gribu kaut ko ar garām rokām - lai varu nēsāt ziemā un lai man ir silti.

Te divi trikotāžas varianti un viena pavisam īpaša kleita - apakšā it kā parasta kleita, virspusē ādas jaciņa, kas sašūta kopā ar apakškleitu:



Vēl arī šīs uzrunāja manu sirdi:

Tā vecrozā krāsas kleita ir tik trausla un skaista!

Tiktāl par kleitu modeļiem. Bet vēl taču ir jāpiemeklē audums, kas būtu visatbilstošākais izvēlētajam modelim. Un te nu sākas īstās problēmas :) Ne pārāk stingri, tomēr esmu apņēmusies izmantot audumu no saviem krājumiem un netērēt naudu jaunam. Man ir pietiekoši daudz audumu, kuri gaida rindā uz savu zvaigžņu stundu. Taču tie ir tik dažādi - vairāk plāni, nekā biezi, vairāk piemēroti vasaras blūzītei, nekā ziemas sezonas kleitai. Pagaidām esmu izvilkusi no atvilktnēm šos kandidātus:
Trīs kokvilnas audumi: stingrs, zīdīgs un rupji/vaļēji austs.

Mākslīgais zīds

It kā kokvilna, bet sajūta kā plānam vilnas audumam. Ļoti patīkams taustei, ar viegli zīdainu mirdzumu.
Milzīgi liels daudzums vilnas auduma

Tā, lūk, man klājas, gatavojoties šūšanas nedēļai. 
Ceru, ka jūs jau puslīdz esat izdomājušas, ko šūsiet un no kāda auduma šūsiet! Priecāšos dzirdēt tepat komentāros!

8 komentāri:

  1. Man arī ar to izvēli grūti gāja. Labi,ka vīram atvaļinājms un varu brīvāk tikt no mājas ārā tikai ar vienu bērnu. Tā nu vakar nesos uz pilsētu Burdas lūkot. Pilnīgi neekonomiski, bet pirku nost to, kas visvairāk no pieejamā gāja pie sirds. Vakarā mierīgi pāršķirstīju un sapratu, ka ne vienu vien apģērbu varētu šūt. Iesākumam paliku pie svārkiem un, cerams, arī džemperīša. Šodien, apvienojumā ar meitas mūzikas skoliņu, tiku arī pie auduma. Pagaidām tikai svārkiem, jo mans iepirkšanās laiks bija ierobežots. Tad nu gaidu laimīgo vakarstundu, kad pusgadniece būs devusies čučēt, lai ķertos tam visam klāt! :)

    AtbildētDzēst
  2. Rīt, rīt būs tā diena, kad kaut kam ķeršos klāt. tagad tikai esmu sev noformulējusi, ko man vajadzētu - svārkus, kleitveidīgu-tunikveidīgu apģērba gabalu, bikses. Skaidrs, ka vismaz pie viena jauna apģērba tikšu.

    AtbildētDzēst
  3. Sveikas! :)

    Esmu arī par 90% pieńēmusi lēmumu, ka vēlos šim projektam izmantot krājumos esošos audumus un lieki netērēties! :)

    Man ir palicis pāri neliels gabals łoti skaists , melns buklē audums vilnas.. Gribētos no tā kaut ko izspiest :)) bet jāsamēra, cik tur ir un jāpafunktierē, kas varētu sanākt..

    Vispār es gribētu kaut ko sarafān (?!??) veidīgu.. Lai var kombinēt gan ar zīda blūzītēm, gan ar trikotāžas bītlenēm un tā kaut kā... :)

    Modeli vēl neesmu izdomājusi. Nu svārku dała būs vnk taisna nedaudz virs ceła garums, bet augšdału vēl izdomāšu galvā un paralēli paškirstīšu burdas!

    Būtu vēl ideāli kādu blūzīti pašūdināt, bet es būšu reāla un labāk pie vienas vienības apstāšos! :)))

    Līdz svētdienas vakaram noteikti būšu tikusi galā ar piegrieztni , piegriezusi audumu un varbūt jau kaut ko sadrāklējusi :)) tad apsolos kaut kā to visu dokumentēt un atrādīt.. Tikai jāizdomā, kā! Jo man nav bloga...

    Lai veicas! Un lai šūšanai labvēlīgs laiks! :)

    Kristīne

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī klusībā tādi plāni, ka ideāli būtu arī blūzi uzšūt, bet to es pagaidām atlieku 2.plānā :)
      Zini, kad tev būs kāda atskaite gatava, atsūti man uz plumiite (@) gmail. com, es ielikšu šeit. Ja vien neizlemsi līdz tam uztaisīt savu blogu :)

      Dzēst
  4. Man ar izvēli gāja relatīvi viegli.
    Kautkad Abahanā iepirku čupiņu ar trikotāžas gabaliem. Tad nu tagad ķeros klāt kleitiņai no pēdējās Burdas (nr.138) Tikai bik modificēju. Nepatīk 3/4 piedurkne un garumu arī gribu īsāku.

    Tikko izgiezu, rīt ķeršos klāt šūšanai :) Uh!

    Plūmīte, nezinu vai zini, bet ir viens superjokains veikaliņš Blaumaņa ielā 4. Tur ādas uj cik daudz un cenas daudzkam smieklīgas. Ļoti plašā izvēlē rāvējslēdži.. ja piem. Abahanā maksā ap 50-70 sant., tad Blaumaņbodē no 5-30 sant. KAtrā gadījumā pēc Blaumaņbodes, Abahans šķiet dikti dārgs :)
    Oderaudumi, diegi, knipuči.. Galva griezās :) Bet sapratu, ka tā bode uzsvaru liek uz ādām, dažnedažādām. Vienīgi smaka tai bodei nepatika, tāda mitruma pelējuma, vai?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ūūūūū! Es nekad neesmu bijusi tajā veikalā! Zinu, ka Blaumaņielas sākumā ir ādas, bet tad es nospriedu, ka noteikti izejmateriāla izmaksas pārsniegs manas šībrīža iespējas, tāpēc pat nemēģināju.. Tu mani sakārdināji.. Kaut arī es šobrīd sēžu pie savas iesāktās blūzes, domas par ādas jaku mani atkal sagrāba savā varā.
      Paldies par ieteikumu!!!

      Dzēst
  5. Labdien, es esmu Nira Šaloms. Pēc gadiem, kas man bija saistīti ar Vīru, viņš ar mani saplūda, es darīju visu iespējamo, lai viņu atgrieztu, bet viss bija velti, es gribēju viņu atgriezties tik daudz tāpēc, ka viņam ir mīlestība. Es lūdzu viņu ar visu, es apsolīju, bet viņš atteicās. Es izskaidroju savu problēmu savam draugam, un viņa teica, ka man vajadzētu vairāk sazināties ar pareizrakstības rīkotāju, kas varētu man palīdzēt nodot pareizrakstību, lai viņu atgrieztu, bet es esmu tāds, kas nekad neticēja burvībai, man nebija citas izvēles, kā to izmēģināt, es pa e-pastu izraksta rastra, un viņš man teica, ka nebija problēmu, ka viss būs kārtībā pirms trim dienām, ka mans ex atgriezīsies pie manis pirms trīs dienām, viņš nodzina burvību un pārsteidzoši otrajā dienā bija apmēram plkst. 16:00. Mans bijušais mani sauca, es biju tik pārsteigts, es atbildēju uz uzaicinājumu, un visi, kas viņam teica, bija tik žēl par visu, kas noticis, ka viņš gribēja, lai es viņam atgrieztos, ka viņš mani tik ļoti mīl. Es biju tik laimīgs un aizgāju pie tā, ka mēs atkal sākām dzīvot kopā laimīgi. Kopš tā laika es esmu apsolījis, ka ikviens, kuru es zinu, ka ir saistību problēma, man palīdzētu šai personai, norādot viņu uz vienīgo reālo un spēcīgo burvju lādētāju, kurš man palīdzēja ar savu problēmu. e-pasts: babawalewiseman01@gmail.com, jūs varat viņam nosūtīt e-pastu, ja jums nepieciešama viņa palīdzība jūsu attiecībās vai kādā citā lietā.

    Mīlestības burvestības
    Nopelniet labu naudu vai laimējiet loteriju.
    Panākt panākumus biznesā.
    Garīgās problēmas.
    Uzvarēt tiesas lietu.
    Meklējiet savu dzīves partneri.
    Iegūstiet labi apmaksātu darbu.
    Pārvaldiet savu laulību.
    Saņemt labumu un piesaistīt cilvēkus.
    Atgriezties zaudēto naudu.
    Izārstēt jūs no visām slimībām. gan izārstējams, gan neārstējams.
    Atrisiniet grūtniecības problēmas un svētī tevi ar bērniem.

    Sazinieties ar šo lielisko vīrieti, ja jums ir kāda problēma ar ilgstošu risinājumu
    izmantojot babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    Paldies vēlāk

    AtbildētDzēst
  6. Ja tik man būtu izturība un iemaņas pašūt ko tik skaistu )))

    AtbildētDzēst