ceturtdiena, 2012. gada 22. novembris

EŠS: projekta dalībnieču pirmie panākumi

Kamēr es pēdējās divas nedēļas dienas neesmu neko prātīgu padarījusi savu iesākto šujmadarbu labā, tikmēr jūs vareni virzāties uz priekšu. Lūk, te apkopojums aktuālajiem sasniegumiem. Skatieties un priecājieties viena par otru! :)

Madara šuj kleitu, pa vidam nedaudz arī šķendējas :), bet jau ir tikusi līdz skaistai apkaklei.

Aggie Agy plāno svārkus un domā par audumiem.

Gunta ir jau ar pieklājīgu šūšanas stāžu, kādu laiku šūšanas darbi bija palikuši novārtā, bet nu viņa metas ar jaunu elpu darbos!

Una veiksmīgi darina sev tuniku ar burbuļveida apakšu.

Ilze iecerējusi sev pelēku vilnas kleitu. Un gulbi, cerams, ar :)

Diānai pirmā kleita jau gatava, gaidām bildes! (atsūti man, es publicēšu ;))

Sarkanā Biete savu kleitu jau piegriezusi un sākusi šūt. Vienīgi stāstu par to viņas blogā mēs sagaidīsim nedaudz vēlāk.

Ievai jau top zīmuļveida svārki ar Dior šķēlumu! Plānā vēl vieni svārki.

Zinu, ka arī Pie Ineses palēnām top kāds šedevrs, gaidām, kad viņai būs iespēja par to pastāstīt!

Savukārt Kristīnei D. sarafāns jau gatavs. Tā kā viņai (vēl?) nav sava bloga (vai arī viņa to tur lielā noslēpumā), tad, lūk, Kristīnes atsūtītās fotogrāfijas ar viņas darba gaitu un rezultātu. Iedvesmai! :)






Cik noprotu, vēl dažas no mums, kuras augstāk neminēju, pagaidām maskējas un, visticamāk, kaut ko šuj "pa kluso" - gaidīsim arī jūsu stāstus! Un, ja kādu esmu piemirsusi - dodiet ziņu, labošu situāciju!

Šodien jau ceturtdiena! Šķiet, ka liela daļa savus šujamdarbus vai to pabeigšanu atlikušas uz nedēļas nogali, kad parasti var izbrīvēt vairāk laika šūšanas priekiem, nekā pa nedēļas vidu. Arī es to starpā, tāpēc pagaidām domāju, ka ātrāk par sestdienu nekas uz priekšu man nevirzīsies. No otras puses - ej tu sazin, kad tā iedvesma atnāks! Katrā ziņā vēl līdz svētdienas naktij varam šūt atspērušās. 
Veiksmi darbā! Un galvenais - lai visu darbošanos pavada prieks par to, prieks par sevi un prieks par faktu, ka darām kaut ko sev!





9 komentāri:

  1. Es varu pačukstēt, ka arī man lēnām top jauna kleita :) Bet tā kā nezinu kas no tā visa sanāks un vai izdosies iekļauties termiņos, tad pagaidām savā blogā par to klusēju... Ja izdosies, tad noteikti atrādīšu :)

    AtbildētDzēst
  2. Uuuu nu es jau vēlētos gan, lai viss būtu pabeigts :)) patiesībā kopš pirmdienas tā arī neesmu neko darījusi.. Šujmašīna vēl nav kustināta nemaz :) un izskatās, ka līdz brīvdienām arī netiks. Domāju, ka sestdien tikai oderi gādāšu un kaut ko atkal darīšu.. Nu nesanāk pa darba dienām..

    Par blogu :)) nu nav iemesla neko slēpt, jo nav jau ko slēpt.. :))) es sekoju līdzi man interesējošiem blogiem, bet pati rakstīt tādu gan neesmu izjutusi vēlmi.. :)

    AtbildētDzēst
  3. Pardon, neparakstījos :))

    Kristīne D.

    AtbildētDzēst
  4. Es arī joprojām tā īsti neesmu līdz šūšanai tikusi, katru vakaru ceru, ka šis nu būs īstais, bet kaut kā nesanāk, kā gribētos. Toties ir radušās vairākas idejas par to, kas jāšuj. Tā ka jāsāk tik realizēt.

    AtbildētDzēst
  5. Nosūtīju atskaiti un bildes :)

    AtbildētDzēst
  6. Arī man bija laika trūkums, bet tomēr izdevās. Pirmie svārki gatavi.
    http://surikatapiedzivojumi.blogspot.com/2012/11/ess-svarki-gatavi.html

    Bet "Vīlipson svārkiem" gan nāksies nedaudz pagaidīt, bet nu līdz vasarai vēl ir laiks :D

    AtbildētDzēst
  7. Tā, es savukārt ceru, ka projekts EŠS pavilksies ilgāk :D ... jo.... Ņemot vērā to, ka gala beigās mana EŠS kleita kļuva par EŠD (draudzenei), tad esmu izgriezusi un sadiegusi savu sapņu kleitu, ko marinēju sevī jau pusgadu :)

    AtbildētDzēst
  8. Es arī, es arī ceru, ka projekts pagarinās!!!! :))))

    Kristīne D.

    AtbildētDzēst
  9. Mīļās meitenes, man gadījās neplānots enerģijas zaglis (vispār, tie nekad nav plānoti), tādēļ oficiālu noslēgumu svinēsim rīt.

    AtbildētDzēst