trešdiena, 2012. gada 28. novembris

EŠS noslēguma starpziņojums

Svētdienas vakarā ap 22.30 es uzmetu pēdējos mezgliņus, nostiprināju diegus un pabeidzu savus Es Šuju Sev! nedēļas darbus, priecīga un apmierināta, stingri apņēmusies no rīta visu safotografēt un atrādīt šeit. Pirmdiena pienāca ar saviem plāniem un situācijas maiņām, kas mani jūtami izsita no sliedēm, kurās joprojām neesmu tikusi atpakaļ. Bet par to ne tagad. Kamēr es saņemšos, lai "uzliktu seju" un nobildētos ar jaunajiem tērpiem, tikmēr es dodu vārdu Diānai B., kura aizrautīgi un ar panākumiem piedalījās EŠS (un kurai vēl nav sava bloga :)). Tātad, stāsta Diāna:

"Sākšu ar to, ka manī jau kādu laiku mājoja sajūta, ka jāšuj SEV, lai arī vīrs smīkņāja par to... Sak' visu taču var nopirkt, ka vairs nav tie laiki, kad neko nevarēja dabūt. Bet nē, nepadevos provokācijai ;) Nagi niezēja...
Nesen biju nopirkusi humpaliņā jauku trikotāžas kleitiņu un ļoti sagribējās tādu pašu, tikai citā krāsā ;) Tā nu ķēros pie darba... no kleitas nozīmēju aptuvenu piegrieztni un cepu augšā. Savu pirmo kleitu! 
Paralēli tam, izlasīju Tavā blogā ierakstu par ideju EŠS projektam :) Un sajutos kā Mūzu noķērusi! Tik ļoti īstajā laikā nāca Tavs raksts. Lai arī īstais projekts vēl nebija sācies, uzšuvu pirmo kleitu! 

Nu ko, āķis lūpā bija stringri ieķēries ;) Projekta ietvaros sāku lūkot uz Burdas piegrieztnēm... atradu un atzinu par sev tīkamu šo: http://www.osinka.ru/Zhurnaly/2012/burda/burda_11/slides/34.html
Tikai 3/4 rokas nolēmu pagarināt un pašu kleitu saīsināt :)
Mērīju sevi, salīdzināju ar tabulu, konstatēju, ka man atbilstošākais ir 38.izmērs... ātri vien uzšuvu savu pirmo Burdas kleitu.. bet, ak, tavu bēdu, - tā izrādījās par lielu :D (Tā iet, kad neklausa pieredzējušas šuvējas un pirms šūšanas nesadiedz visu kleitu un nepiemēra :P)
Tā nu projekts EŠS manā gadījumā pārvērtās par EŠD (es šuju draudzenei). Ļoti ceru, ka draudzene saņemsies nobildēties ar kleitu mugurā. Tā izskatās vnk fantastiski, pašai ir tik milzīgs gandarījums, ka lien pa visām spraugām ārā :D


Tā kā āķis no lūpas vēl nav izkritis, tad metos iekšā jaunā šūšanas darbiņā EŠS, jau pusgadu briestu šim modelim: http://www.osinka.ru/Zhurnaly/2012/burda/burda_02/slides/21.html
Vienīgi krāsas izvēlēšos citas... un ar laikam spriežu, ka ar 2 krāsām būs pietiekami ikdienas tērpam :) Nu redzēs vai izdosies ;)"

Brīnišķīgas kleitas, Diāna! Ceru, ka arī trešās kleitas šūšana ir bijusi raita!!

Drīz būšu atpakaļ ar saviem darbiņiem, bet tikmēr - ja nu arī kādai no jums nav bloga, bet ir vēlme parādīt savus foršos darbus - rakstiet man uz e-pastu!

5 komentāri:

  1. Man ir līdzīgi, arī man ir "āķis lūpā", un ir padomā ne tikai uzšūt arī otrus svārkus (vakar jau izgriezu), bet arī kleitu. Bet nu redzēs kā būs, bet šis projekts mani pamatīgi sapurināja, jo beidzot biju piespiesta šūt kaut ko sev arī tad, kad īsti nav brīva laika.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, vai ne? Nekad jau nav īsti brīvs laiks, bet, ja ir skaidrs mērķis, tad laiku tomēr var kaut kā atlicināt. Un par kleitu mēs laikam esam uz viena viļņa - es sev jau vienu modeli esmu noskatījusi :)

      Dzēst
  2. man arī līdzīgi..... vienmēr no Burdas sanāk par lielu!!! :D:D:D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī! Bet ne visās vietās, drīzāk tikai viduklis un gurni :))

      Dzēst