trešdiena, 2010. gada 3. novembris

Trešdienas grāmata. Bērnības rokdarbu atmiņas

Šajā trešdienā pārmaiņu pēc lasīsim citu grāmatu. Biju pie mammas un ieraudzīju grāmatu, kas manī lika uzvirmot siltām bērnības atmiņām, lai arī pirms vāka atvēršanas es īsti vairs neatcerējos, kas grāmatā ir iekšā, tomēr labi atminos, ka tas mani bija piesaistījis vairākus gadus..

Grāmata vācu valodā saucas "No raibiem diegiem. Rokdarbi bērniem". Es nezinu, kā šī grāmata nonāca pie manis, bet tā kā skolā pastiprināti mācījos vācu valodu, tad varbūt tas ir saistīts ar to. Katrā ziņā toreiz es neko daudz vēl nesapratu no rakstītā, bet man pietika arī ar bildēm. Tūlīt jūs sapratīsiet, kādēļ - jo arī šodien, šķirstot grāmatu, mani aizrauj tur atrodamā informācija un skaisti iekārtotā leļļu pasaule. Bet par visu pēc kārtas. Nu, kaut vai iekšējie vāki - tik mīlīgi un draudzīgi!



Grāmata sadalīta trīs nodaļās, pirmajā par mezglošanu un tamlīdzīgiem roku darbiņiem, otrajā tamborēšana un trešajā adīšana. Vienkārši uzrakstīts un parādīts, kā un ko tik var iesākt ar diegiem un citiem palīgmateriāliem!
Dažādu bumbuļu veidošana
Pīšana! Pēc šī zīmējuma es iemācījos pīt ar pieciem un sešiem diegiem! :)
"Paklāja" veidošana
Adīšanas un valdziņu veidi
Lūk, praktisks darbiņš pirmo tamborēšanas iemaņu pārbaudei - krustveida galvas bante! :)
Ideja kā saglabāt atmiņas par pastaigu dabā

Labas idejas, vai ne? Un tās dzīvokļu ainiņas no leļļu ikdienas dzīves vien ir vesela māksla, kur mielot acis pie visām sīkajām detaļām!
Leļļu katlu ņemamās lupatiņas
Sunīši spēlējas, bērniņš guļ
Lielais dziju skapis. Brīvdabas muzeja ekspozīcijas cienīga aina :)
Austrumu elpa

Un vēl dažas "ielas dzīves" bildes


Visbeidzot kā punkts uz i - pēdējā vākā ielikts mīlīgs plakāts, ko piekārt pie rokdarbnieces istabas sienas! :)

Vai arī jums ir kādas grāmatas no aizmirstā skolas laika, kuras ieraugot sāk priecīgi pukstēt sirds? Kuras grāmatas tās ir?

2 komentāri:

  1. Uh, es spēju iedomāties, cik ļoti man bērnībā šī grāmata būtu patikusi! Bet pirmā grāmata, kas, runājot par sajūsmu, man nāk prātā, ir "Meitenes, grāmata jums!". Man tā patika nevīžigas meitenes salīdzināšana ar kārtīgo! Vienmēr iztēlojos, ka arī es esmu tikpat akurāta un visu protoša!

    AtbildētDzēst
  2. Oi, Una, es pamatīgi sasmaidījos par tik sirsnīgu komentāru :)))

    AtbildētDzēst