piektdiena, 2011. gada 17. jūnijs

Mana virtuve

Jūs jau atceraties, ka pirms kāda laika domas par jaunā mājokļa virtuvi un tās iekārtošanu bija pārņēmušas manu ikdienu (šeit un šeit var lasīt sīkāk). Nu beidzot ir tiktāl, ka es varu gandrīz vai apgalvot, ka jaunā virtuve ir iekārtota un pabeigta. Trūkst vēl tikai aizkaru, bet tie tomēr šajā telpā nav tik svarīgi, tādēļ nevaru nociesties nepadalījusies ar jums bilžu stāstā par manu lolojumu jau tagad. Protams, varētu gaidīt saulaināku dienu un brīdi, kad tiks saremontēta ģimenes kārtīgā fotokamera, bet tas var ievilkties ļoti ilgi. Tādēļ ķēros pie sava mazā ixus'iņa un lūk, mazas un ne pārāk gaišas, bet tomēr bildes :)

Visa sākums: ideju apkopošana no maniem iecienītajiem angļu žurnāliem un plānošana. Tālāk mana skice tika nodota galdniekiem, kas atsūtīja grafisko zīmējumu, saskaņojām to un galdnieki ķērās pie darba. Man atlika izvēlēties beices krāsas un rokturus.

Gala rezultāts


Mans "dizaineres" lidojums - pieliekamais skapis. Agrāk vai vēlāk virtuvē vienmēr sāk pietrūkt vietas, tādēļ šajā reizē es ilgi domāju, kā risināt trauku/ dārzeņu/ gadžetu glabāšanas problēmu. Un nonācu pie secinājuma, ka viss jaunais ir labi aizmirsts vecais - pieliekamais skapis ir revolucionārs risinājums! :)

Ēdamzona. Kad ievācāmies zilajā virtuvē, secināju, ka laika gaitā esmu iegādājusies diezgan daudz zilu virtuves priekšmetu. Tagad tie labi dzīvo jaunajā virtuvē un apliecina, ka zilās sienas man ir īstā krāsa!

Detaļas
Liela, balta, skaista keramikas izlietne, kādu jau sen biju iekārojusi, skatoties uz angļu virtuves iekārtām. Realitātē tomēr jāatzīst, ka lietošanā tā ir nepraktiska, jo burtiski pievelk visus netīrumus uz stāvajām malām, un no tiem var tikt vaļā tikai kārtīgi beržot ar speciālu līdzekli. No otras puses - skaistums prasa upurus, un pagaidām tas šķiet tā vērts. Izlietne no IKEA.

Neticami praktisks metāla rāmis, uz kura atlikt karstos katlus. IKEA ražojums.

Man patīk, ja virtuvē pamatā viss atrodas aiz durtiņām - tas, manuprāt, rada sakārtotāku iespaidu. Taču vismaz pāris atvērtiem plauktiem virtuvē ir jābūt, kuros glabāt biežāk izmantojamās lietas. Līdztekus ar tēju un kafiju šis plauktiņš arī sniedz atmiņas par iespaidīgākajiem ceļojumiem uz Nepālu un Itāliju.

Visbeidzot mans lolojums - atpūtas stūris un recepšu grāmatu plaukts. Ideja par zviļņa nepieciešamību radās, šķirstot interjera žurnālus un meklējot risinājumu tam, kā lai aizpilda garo virtuves sienu, kas atrodas pretējā pusē darba zonai. Sākumā bija koka sols tādā pašā krāsā kā virtuves plauktiņu apakšējā zona. Tad atradu audumus spilvenu pārvalkiem. Visbeidzot ierāmēju sen iedoto draudzenes gleznu un piestiprināju meitas istabai paredzēto IKEA lampiņu. Tā radās mana mīļākā vieta dzīvoklī :)


Šķiet, ka pēc septiņiem gadiem beidzot man ir mana ideālā virtuve :)

6 komentāri:

  1. es ar par tādu feinu stūrīti virtuvē būtu stāvā sajūsmā :) forša virtuve :)

    AtbildētDzēst
  2. "Man patīk, ja virtuvē pamatā viss atrodas aiz durtiņām - tas, manuprāt, rada sakārtotāku iespaidu." +1000 Piekrītu ar visām četrām. Man laikam bernības trauma, ka viss ir redzams - no tējas kārbas līdz blenderim utt.

    Un kā man patīk tavs atpūtas stūrītis:):)

    AtbildētDzēst
  3. Brīnišķīgi! Man patīk viss! Tavā virtuvē man patīk arī zilie toņi, lai gan savā negribētu, man kaut kāda bērnības trauma (kā SB), ka virtuve ir vēsa un ēnaina (lai gan pašreizējā tāda nav). Izskatās vienkārši eleganti!

    AtbildētDzēst
  4. Ēē, meitenes, man prieks, ka ne tikai man patīk! :) Būsiet Āgenskalna priedēs, nāciet ciemos uz kūku!

    AtbildētDzēst
  5. Pasakaina virtuve Tev sanākusi! bet par atpūtas stūrīti vienkārši nav komentāru - ideāls ;)

    AtbildētDzēst