ceturtdiena, 2010. gada 3. jūnijs

Priekšvasaras gurdums

Šonedēļ man bijis maz laika, ko veltīt saviem priekiem, jo darbā biju noslogota, par ko liels prieks. Vēl mani jaunumi, ja kādam vēl neesmu izlielījusies, ir tas, ka esmu uz grāmatvežu žurnāla vāka :)). Taču nu jau ir klāt ceturtdienas vakars, kas nozīmē tikai vienu - priekšā brīvdienas un daudz laika radošām izpausmēm. Mēs dodamies uz Latgali, kur cita starpā svinēsim vīra tēva dzimšanas dienu jaunuzceltajā terasē. Tam par godu man laikam pienāksies izcept kādu gardumu un kādēļ gan lai tie nebūtu brīnišķīgie šokolādes mafini?! :) Patiesībā man ir nopietnas pārdomas par to, vai ir pareizi saukt tos par "šokolādes", jo pašas šokolādes tajos nav necik, tik vien kā kakao.

Runājot par mafinu receptēm, man jāatzīstas, ka es diez vai spēšu izcept 10 dažādus mafinus, kā biju sākotnēji apņēmusies, jo vienkārši nav tik daudz variāciju... Bet vismaz vēl divas alternatīvas receptes man ir, tā ka pirmdien jau būs kāds rezumē.

Vēl manos brīvdienu plānos ietilpst kaut ko uzšūt no drēbēm, kas netiek vairs vilktas. Tā teikt, saudzēt vidi un re-use. Plāns ir no maniem vasaras svārkiem radīt meitiņai šortus ar lencītēm. Vēl tikai jāsaprot, kā tas jādara, un, ja viss puslīdz izdosies, tad apsolu nākošnedēļ aprakstīt darba gaitu ar attiecīgiem foto. Tātad nākošajā nedēļā būs daudz ziņu no manis. Līdz tam!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru