trešdiena, 2012. gada 13. jūnijs

Grāmatu varā

Mūsu puikam arvien augot (tikko atzīmējām 10 mēnešus!) laiks blakusnodarbēm (man) paliek arvien mazāk. Varētu pat teikt, ka mana kaislība - šūšana šobrīd ir pabērna lomā, jo šujmašīna jau galīgi apputējusi dīkstāvē. To es kompensēju, katrā brīvākā brīdī mēģinot lasīt. Izrādās, ka biju ļoti izslāpusi pēc literatūras, jo, saliekot kaudzē visu savu iesākto lasāmvielu, biju pārsteigta par tās lielumu...un dažādību :)

Tiekamies drīz! Un tikmēr - lasām!!

8 komentāri:

  1. :) manā dienaskārtībā ir grāmatas ar līdzīgu saturu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vienmēr ir interesanti, kā tu (t.i., es) nonāc līdz kādai lasāmvielai. Ja man agrāk metās pumpas no ezotēriskas u.tml. literatūras, tad tagad es burtiski uzsūcu tās. Acīmredzot katrai lietai savs laiks.

      Dzēst
    2. Njā, ezotērika tā viļņveidīgi pie manis nonāk atkal un atkal... Vēl laikam neesmu sapratusi, kāpēc... :)

      Dzēst
  2. Njā, līdzīgs grāmatnakts/diengaldiņa saturs.. :)

    AtbildētDzēst
  3. Tā, kāpēc Tu lasi grāmatu par NY? Iesaku labāk palasīt grāmatu par Sanfrancisko un apkārtni. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tu saki? Vienkārši bibliotēkā nebija Tavas minētās grāmatas :D Bet es Tev labprāt aizsūtīšu NY grāmatas kopiju, varbūt arī iepatīkas. Bet par šito sazināmies kaut kad!

      Dzēst
  4. kakainais briesmonis jau ir mans mīļākais lamuvārds.. :D
    agn

    AtbildētDzēst