ceturtdiena, 2011. gada 21. jūlijs

Audumu medībās

Vienu dienu man bija patrāpījusies tieši stunda brīva laika, kuru es izmantoju sen nodomātam mērķim - biju Abakhan audumu veikalā un ieniru svērto audumu kastēs ar nodomu atrast Kaut Ko Foršu. Trakākais, ka neko ļoti konkrētu man nevajadzēja, bija tikai dažu šūšanas projektu aizmetņi. Tas visu to pasākumu sarežģīja. Bet tā kā man bija ļoti konkrēts laiks, kurā veikals bija jāpamet, tad es ļoti racionāli izcilāju piedāvātos trikotāžas un kokvilnas audumu kalnus un nonācu pie sausā atlikuma:

1. Brīnišķīgs rozā un zaļā savienojums divos dažādos audumos. Man jau ir vismaz divas idejas, ko iesākt ar šo audumu "komplektu", ko tā vien gribas nosaukt "brālis un māsa" - tik saskaņoti man tie šķiet :)

2. Ai, cik skaists auseklīšu audums. Domās jau redzēju sevi rudenī staigājot pa birstošām lapām un mugurā man taisna piegriezuma auseklīšu kleita... Brīdī, kad atlocīju auduma gabalu un ieraudzīju tā reālo izmēru, mana fantāziju filma pārtrūka. No tik maza gabaliņa sanāks kleita tikai meitai. Nu nekas :)

3. Šis gan bija ruļļos, ne svērto audumu kastēs. Bet bezgala atraktīvs. Noteikti kaut ko interesantu varēs uzšūt jaunajai paaudzei!

4. Palīgmateriāli - stepētais audums (kā reiz man ļoti vajadzēja), divi krāsainu pogu komplekti (veikalā Ķēriens Barona-Martas ielas stūrī par 20 santīmiem katrs) un neticami mīksta kokvilnas dzija bērna vasaras dienas segai (veikalā Adele).

Uhh, cik daudz man tagad darbiņa stāv priekšā! :) Drīz nākšu atrādīt, bet līdz tam braucu uz laukiem! Tiekamies nākamnedēļ!

1 komentārs:

  1. Man ļoti patīk šādi ieraksti "audumi un dzijas tur un tur par tik un tik" :D Gaidīšu atrādāmo!

    AtbildētDzēst