piektdiena, 2012. gada 12. oktobris

KCWC 4. un 5. tauriņdiena

Vakar, KCWC 4.dienā, es ne ar pirkstu nepieskāros audumam, šķērēm vai jebkam citam, no kā varētu tapt reāls apģērbs. Toties es daudz domāju par to, ko es patiešām varētu šūt un ko vajadzētu šūt; kopumā domāšanai aizgāja vismaz viena stunda, līdz ar to es pati uzskatu, ka challenge joprojām izturu :) Toties šodien gan overloks un šujmašīna zibināja uz nebēdu, un tapa kaut kas jauns.

Iepazīstinu ar Pusdienlaika kreklu! 

Man šķiet, ka tas ir pirmais tēkrekls, ko esmu uzšuvusi saviem bērniem. Un es to paspēju ne vairāk, ne mazāk, kamēr mans puika gulēja pusdienlaika miegu (un meita bija dārziņā) - izgriezt, saspraust, nošūt, atšūt un vēl arī nofotografēt! Skaidrības labad gan jāpiemetina, ka tik ilgi kā šodien Filips parasti neguļ, tāpēc tā vien šķiet, ka šodien viņš īpaši atbalstīja mani un gulēja ilgāk, lai es varētu pabeigt krekliņu viņa māsai, pretējā gadījumā puspabeigtie darbi tādi arī paliek mūžam :P

Piegrieztne: Burda Special/Bērni (pavasaris-vasara 2010), kuru nedaudz vienkāršoju.

Audums: Vidēji bieza trikotāža no Abakhan veikala Daugavpilī.

Aplikācija: Sukie Iron-Ons.

Aplikācija? - jūs jautāsiet. Jā, es iegludināju vēl vienu īpašo taureni, lai Amēlija varētu atšķirt, kur ir mugurpuse, taču, pirmkārt, tas nav īpaši skaidri redzams, jo uz auduma esošie taureņi ir daudz košāki, un, otrkārt, es aizmirsu to atsevišķi nofotografēt. Šeit var redzēt aplikācijas stūrīti (tas mazais rozā spārniņš iekšpusē):

Ar rezultātu esmu ļoti apmierināta, vienīgi nākamreiz es veidošu nedaudz šaurāku krādziņu. Un laikam vairs tik drīz nepirkšu nevienu krekliņu veikalā, ja pats savu var uzšūt tik ātri un skaisti.


Vēl atlikušas divas dienas šajā KCWC šūšanas nedēļā. Es vēlos piedalīties līdz galam, tajā pašā laikā man īsti nav ideju, ko vēl es varētu radīt, vēl jo vairāk tādēļ, ka mēs dodamies uz laukiem, kur man nav neviena šujamrīka, izņemot adatu un diegu. Hm un hmm. Ja jums ir kāds labs ieteikums - būšu priecīga uzklausīt!

Tikmēr novēlu skaistu rudeni šajā nedēļas nogalē un varbūt vēl noķert kādu pēdējo tauriņu!

4 komentāri:

  1. Nu re, ja tu būtu bijusi pirmajā blogsalidojumā, tad ieteiktu muklukus - vajadzīgs vien vecs svīteris un lāpāmadata, un dzijas gabaliņš :)

    hi,hi

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Klau! Bet tā taču ir ideja! Es jau biju aizmirsusi, ka sen plānoju uzšūt ādas čībiņas mazajam! Varbūt ka pat sanāks. Paldiesiņ par ideju!

      Dzēst
  2. Smuks taureņaudums! Tādus džemperīšus savējiem arī gribētu!

    AtbildētDzēst
  3. Cik forši, ja pats māk šādus uzšūt :)

    AtbildētDzēst