ceturtdiena, 2010. gada 19. augusts

Es airu laivā iesēžos

Šorīt, kad Rīgā ir tikai +18 grādi un līst lietus, atmiņas par vasaras tveici vairs šķiet tikai vīzija. Bet labi, ka ir fotogrāfijas :) Pirms nedēļas, kad vēl viss bija ierastajā kārtībā [karstumā], vīrs mani uzaicināja laivu braucienā pa Rīgas kanālu. Bija skaisti un interesanti!

Jo īpaši man patika tiltu konstrukcijas:


Nemaz nepateiksi, ka tas ir tepat, Rīgas kanālā, vai ne? Vairāk izskatās pēc tāda pasaku ceļojuma:





Biju pārsteigta, ka kanālā ir tik dzīva satiksme:


Mēs bijām izvēlējušies sportiskāku laivošanas veidu (fonā pa labi Centrāltirgus):

Un te daži gardumiņi iedvesmai:


Man šķiet, būs jābrauc vēl un jāmēģina pievārēt Daugava! Ahoi!

1 komentārs:

  1. o, jā. es to kanālu maršrutu izbraucu ar koka dārlingu - pasakaini. izmetot klasisko loku, sanāk braukt zem 18 (ja nemaldos) tiltiņiem..nebiju iedomājusies, ka to ir TIK daudz..

    AtbildētDzēst