pirmdiena, 2011. gada 2. maijs

Nedaudz esmu pazudusi

Pēdējā nedēļa bijusi gara un vēl arī šī izskatās pēc tādas. Diennakts nomoda stundu ir par maz, lai ārpus darba vēl spētu piesēsties pie datora un pastāstīt par jaunumiem Plūmītes pasaulē.

Gaidu, kad būs paveikta lielākā daļa pārvākšanās procesa (huh, vēl tikai septiņas dienas), kad no ceļojuma atgriezīsies vīrs un varēšu vakaros vēl pasākt ko citu, ne tikai izklaidēties kopā ar savu meiteni un kopā ar viņu arī atlūzt nakts miegā, lai divos naktī pamostos, iztīrītu zobus un gulētu tālāk, bet no rīta atkal posties uz darbu un dārziņu.

Gaidu, kad būs noskrējušies lielie darbi un es varēšu salādēt visas uzņemtās fotogrāfijas no pēdējiem šūšanas projektiem, no jaunā dzīvokļa iekārtošanas idejām, kā arī kad padalīties ar tiešām labiem jaunumiem.

Es ļoti ceru, ka jūs gaidāt kopā ar mani un atvainojat šo klusēšanu! :)
Pavasaris

4 komentāri:

  1. veiksmīgu ievākšanos! Nav viegli, bet aizraujoši!

    AtbildētDzēst
  2. O, jā, tas ir jebkas cits, bet ne viegli! Enerģiju izsūc ne pa jokam. Tomēr ceru, ka pēc mēneša, diviem, vienalga kad, kad būs izpakota pēdējā kaste un atvesta pēdējā pasūtītā mēbele no galdniecības, es iešu cauri mūsu jaunajam dzīvoklim un acīm baudīšu savu radījumu.

    AtbildētDzēst
  3. ticu ka pārvākšanās paņem daudz enerģijas. es uz pēdējo mājvietu septītajā grūtniecības mēnesī pārvācos. dubultsmagi bij, bet tā gribējās ātrāk sakārtot katru stūri un ierīkot pa savām prātām.
    veiksmi un izdošanos iecerētajā ;)

    AtbildētDzēst
  4. Jā, Madara, tāda pieredze man arī ir. Grūtniecības laikā, man šķiet, jo īpaši grūti ir tas, ka visu gribas per-fek-ti, tā ligzdas vīšana ir ļoti izteikta. Paldies par novēlējumu! :)

    AtbildētDzēst