piektdiena, 2012. gada 28. septembris

Pirmā nakts un diena NY

Ooo. Ņujorka. Pēc neizteiksmīga pārbrauciena ar aukstu metro, es izkāpu Manhetenas vidū, un pilsēta mani "nogāza no kājām". I'm taken.

Tagad es arī pazīstu slaveno jetlag; tas nav nekas patīkams. Tāpat kā bezmiegs, kad acis krīt ciet, bet prāts mundri strādā.. Bet tas viss ir nieks, jo jo es esmu Pasaules Lielpilsētā.
Šodien (jo tagad man ir rīts) lietus gāzes mēģināja mūs nogāzt no kājām, tādēļ plānu maiņa un dodamies pa muzejiem.

13 comments:

  1. Es mīlu Ņujorku. Tiešām pasaules lielpilsēta, ar kultūru un *dzīviem* cilvēkiem. Iesaku Taimskvēra rindā pastāvēt un nopirkt biļeti ar atlaidi uz kādu no Brodvejas teātriem!

    AtbildētDzēst
  2. esmu bailīgs cilvēks, tomēr vismaz reizi dzīvē Ņujorku gribētu pabaudīt! Gaidu stāsta turpinājumu!

    AtbildētDzēst
  3. Kas tā par Neilsu, ar ko Tu kafiju dzer?;)

    AtbildētDzēst
  4. Ak, Christin!! Man balti balta skaudība. Lai skaists Tavs ceļojums un lūdzu dalies ar iespaidiem!!

    AtbildētDzēst
  5. "Džetlagošana" pieder pie lietas:) Skatos, Tev programmā Gūgeinheims - forši, forši! Un kāpēc Tev mazāks dzēriens par Neilsas malkojamo?:) Manuprāt, Tev pati labāka sezona Ņujorkas izpētei gadījusies - ne par karstu (vasarā tur var "pielipt" pie asfalta), ne par aukstu. Un nav nekādu skolas brīvlaiku!

    AtbildētDzēst
  6. Es arī gribu uz Ņujorku. Nu vismaz virtuāli. Tāpēc ceru, ka neskoposies ar ierakstiem!...

    AtbildētDzēst
  7. Heiii! Sveicieni no MoMA kafejnīcas! Šodien muzeju un izmirkšanas diena. Pie muzejiem jāstāv tāādās rindās, ka tagad, nonākot modernās mākslas templī, mēs pa taisno devāmies uz kafejnīcu :)
    Šeit internets nav tik brīvi pieejams, tādēļ nākošā reportāža būs tad, kad izdosies kaut kur saķert tīklu. Tātad - nezinu, kad :)

    AtbildētDzēst
  8. Ū, wow, Ņujorka! Welcome to the USA. Žēl, ka nevari izmest mazu līkumiņu līdz Sanfrancisko....

    AtbildētDzēst
  9. atkal aizmirsu ielogoties :)... rakstīju, ka es arī, es arī gribu vēlreiz uz Ņujorku! Vienmēr gribēšu... :) Izbaudi!

    AtbildētDzēst
  10. Kā es gribu uz NY!!!!!!!!!!!!!!!!!

    AtbildētDzēst