ceturtdiena, 2012. gada 27. septembris

Gaisā

Šobrīd esmu Helsinku lidostā un gaidu tālāko lidojumu. Šis ir mans ceļojums - ilgi sapņots un lolots; ceļojums, kurā dodos viena pati. Mans svētceļojums.
Galā satikšos ar draudzeni, bet tas vēl ir gandrīz dienas attālumā.
Neesmu bijusi viena pati vairāk kā 370 nepārtrauktas dienas un dodos savās brīvdienās ar pacilājumu. Jebkurš no galamērķiem var būt mans:

8 komentāri:

  1. Laimīgā! :) Lai Tev jauks ceļojums! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aija, paldies! Tūlīt kāpju lidmašīnā un ceru uz patīkamām stundām gaisā.

      Dzēst
  2. Lai labi lidojas! Brīvsoļi ir tiiiiiiik vajadzīgi.....
    Man ar vajdzētu saskaitīt, cik dienu ir tādas, kad visulaik esmu bijusi kopā ar kādu un ne viena, brīva kā putns gaisā.. (man aizdomas, ka sanāktu gan krietni vairāk kā 370)

    AtbildētDzēst
  3. Bet nu pelnīts, pelnīts :) Tas Tavs ceļojums un vēl vienai:)) super!!!

    AtbildētDzēst
  4. Lai jaukas brīvdienas! Minēšu un teikšu, ka esi ceļā uz Ņujorku:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Biete! Jāāā! Esmu klāt un pagaidām miega badā :)

      Dzēst
    2. Nu re, kā es trāpīju:):) Labprāt "redzētu" Ņujorku Tavām acīm. Ceru, ka padalīsies ar saviem iespaidiem. Un ar to miega badu ir kā ir, bet Ņujorka jau esot tā pilsēta, kura nekad neguļot:):)Man gan parasti ir grūtāk atgriežoties...

      Dzēst