trešdiena, 2012. gada 20. jūnijs

Tikmēr, kamēr

Kamēr sēju meitai "pasteles" (jo pastalas esot nepareizs vārds), tikmēr dēls smuki spēlējās bērnistabā.

Bet tad viņš atrāpoja pie manis ar dzeltenu seju.

Kamēr likvidēju dzeltes sekas, Filips pamanījās iesprūst zem gultas.

Tikmēr Amēlija pieņēma lēmumu boikotēt diendusu.

Bet šobrīd viss ir mierīgi, gluži kā vakarnakt, kad es pamanījos uzšūt sev bikses.

Par tām sīkāk citā reizē, jo nupat pagriezu galvu un redzu, ka Amēlija ir uzrāpusies uz zīdaiņu pārtinamās virsmas, aizsniegusies līdz slepenajam plauktiņam un darbojas ar manām lūpukrāsām...!!!

..
..


8 komentāri:

  1. Normālas divu bērnu māmiņas ikdienas ainiņas! :) Labais! :) Apbrīnoju par spēju pa nakti vēl kaut ko darīt...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pēc trīs, četrām tādām nakts šūšanām miega bads ir diezgan jūtams. Bet es neko labāku nevaru izdomāt, jo šūt baigi gribas :)

      Dzēst
  2. :))) njā, es varu tikai priecāties, ka maniem bērniem ir pietiekami liela gadu starpība, lai nebūtu šitāds "ķīselis" :))) Var jau pasmaidīt par Tavu ikdienu, bet vai es varētu pasmaidīt, ja man tas viss būtu jānokopj??? Nu varbūt nākamajā dienā varētu :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vecuma starpība gan nav diez ko maza, gandrīz trīs gadi, ja būtu gads, tad gan būtu grūtāk :) Visas dienas jau nav šādas, sakrīt dažādi apstākļi un tad gan palīdz tikai smaids. Un uzreiz. Bet to var uztrenēt :)

      Dzēst
  3. Raibas dieniņas Tevim:))) Svarīgākais laikam visu uztvert mierīgi. Man gan ne vienmēr tas tā izdodas, bet es cenšos:D
    Tev meitiņa ikdienā ar pastalām staigā, ja? Un kāpēc pastalas nepareizs vārds?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ikdienā ne, tagad tik dabūjām, gatavojoties Līgo koncertam, tad nu jānēsā jau uzreiz pa māju :) "Pasteles" meita ieņēmusi prātā un paliek pie sava.

      Dzēst
  4. Skaisti! Burvīga diena! Tiešām! Tie mazie direktori taču ir lieliski, vai ne? :D Lūdzu pasaki, ka tas otrajā bildē ir dārzeņu biezenis...:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pietiks laikam, ja pateikšu, ka mans puika biezeņus neēd, toties labprāt skraida pliku dupsi. Līdz ar to... :)))

      Bet vispār vairākas dienas pēc kārtas šādā režīmā, un es ar klusu apbrīnu domāju par Tevi un citām mammām, kurām mazie augu dienu pa māju.

      Dzēst