trešdiena, 2012. gada 25. jūlijs

Slinkā skrējēja

Vismaz trīs nedēļas pagājušas kopš pēdējās skriešanas reizes, kā arī dzīvošana divarpus nedēļas vīramātes maizē (lasi: regulāras pankūkas un sirņiki brokastīs) ir darījuši savu - vēdera apmēri ir krietni pieņēmušies, un es baidos, ka mani drīz sāks apsveikt ar ģimenes pieaugumu.. Tāpēc, lai nepiedzīvotu situāciju, kad, kaunā sarkstot, man klusi jānomurmina "tās jau tikai pankūciņas...", es saņēmos un šovakar beidzot devos skriet!

Skrējās pārsteidzoši labi un negaidīti raiti, uzlabojot līdzšinējo vidējo ātrumu. Esmu apņēmusies pieteikties vēl kādās sacensībās un tikt vaļā no 3 kg divu nedēļu laikā. Neba ka kādu tas interesētu, bet nu skaļam vārdam ir cits svars :)

Starp citu, no Latgales es jau esmu atceļojusi uz Roju un taisos te pavadīt kādu brīdi. Pie kam šajās dienās te norisināsies mākslas festivāls RojaL, tā ka - tiekamies!!

4 komentāri:

  1. Atbildes
    1. Sirņiki ir tādi kā biezpiena plācenīši, bet nedaudz citādi :) Šeit ir apraksts sirņikiem, kādus es arī pazīstu no savas Latgales pieredzes. Garšīgi! Un sātīgi barojoši, hihi :)

      Dzēst
    2. Paldies, noteikti jāpagatavo manai augošajai pusaudžu kompānijai vajag ko sātīgu un barojošu... :) Apraksts gan nepielikās, bet es domāju, ka interneta plašumos recepti atradīšu.

      Dzēst
    3. jā, linku aizmirsu iekopēt :)
      Biju domājusi šo: http://ilonagatavo.blogspot.com/2011/11/sirniki.html

      Dzēst